preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1084742
Ovaj mjesec: 6108
Ovaj tjedan: 790
Danas: 67
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt "Ja znam" u 4.d
Autor: Administrator , Kristina Fiedler, 3. 11. 2017.

Projekt „ Ja znam“, ideja je proizašla iz promišljanja  o tome kako učenike dodatno motivirati za usvajanje sadržaja koje uče u redovnom programu.

 Dok  u srednjim, posebno strukovnim školama, nije teško  pronaći način da učenici odmah vide smisao onoga što uče jer ih se već može uključiti u niz  aktivnosti u neposrednom životu, maleni učenici nerijetko uče osnovne pojmove koje u realnoj stvarnosti ne mogu odmah iskoristiti, te im se zbog toga često čine beskorisnim i dosadnim.

Učenici 4. d razreda, kao dio projekta „Ja znam“, prošli održali su otvoreni sat za svoje roditelje  u kojem su za njih pripremili niz kratkih predavanja i prezentacija svega  što su naučili u rujnu.

Svih dvadeset i sedam učenika imalo je barem jedan zadatak. Sve što su predstavili na svom predavanju, nisu morali posebno pripremati, jer svaki  trenutak je proizašao iz redovne nastave i predviđenog plana i programa za mjesec rujan.

Učenici su birali one dijelove nastavnih sadržaja koji im se najviše sviđaju ili  u kojima su najbolji, a kako svatko može pronaći nešto u čemu je jako dobar, tako se za svakoga našlo ponešto.

Neki su držali predavanje o Republici Hrvatskoj, njezinom stanovništvu i gradovima, neki o granicama , simbolima, neki su pokazali snalaženje na karti, a drugi su pripovijedali uz plakate koje su radili u sklopu nastave prirode i društva. Drugi su se bolje snašli u izražajnom čitanju tekstova na temu domovine, dok su neki rado, napamet recitirali stihove pjesama  koje smo obrađivali u rujnu. Sve su pjesme  i tekstovi  bile na temu  domovine te smo ovaj prvi susret nazvali „Lijepa naša“.

Čitanje i pisanje brojeva do milijun pronašlo je svoju svrhu u istraživanju broja stanovnika većih hrvatskih gradova

Učenici su održali i jezične savjete. Nakon kratkog izlaganja o pravopisnim pravilima  o velikom slovu u pisanju imena gradova, država , naroda i stanovnika ,te pravila u pisanju  pokrata, učenici su pripremili i kviz za roditelje.

Na nastavi dodatne matematike, mali matematičari su za ovaj put kreirali Sudoku kojeg su podijelili gostima.

Učenici su  pročitali svoje pisane sastavke i izvješća o tome što se sve događalo tijekom rujna.

Predstavili su svoje likovne radove i objasnili u kojem likovnom području su se izrazili, kakav su likovni problem rješavali, te kojom tehnikom su realizirali motiv. Na samom kraju , nekoliko učenica je  zaplesalo zumbu, a već nakon prvih  taktova svi učenici su im se pridružili.

Iako su rezultati provedene aktivnosti teško mjerljivi,  angažiranost,  odgovornost ,kreativnost, domišljatost, kritičko promišljanje, planiranje, znanje, primjena naučenih činjenica, digitalna pismenost, istraživanje, jezično  izražavanje, javni govor,samopouzdanje, ponos,suradničko učenje, građanski odgoj …. i neizmjerna , neizmjerna radost bili su u svakoj minuti prisutni na ovom neobičnom satu u kojem  se, što je jedan od najvažnijih faktora, učenici nisu bojali pogriješiti.

Fotografije u fotogaleriji potpisuje Patricija Ivanković.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju