Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Listopad 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
OSNOVNA ŠKOLA ŽUPA DUBROVAČKA
DR.A.STARČEVIĆA 84
20207 MLINI
DOKUMENTACIJA ZA NADMETANJE
(Upute ponuditeljima za izradu ponude)
Predmet nabave: Oprema školske sportske dvorane, sprave i rekviziti za sportske igre
CPV oznaka: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema
Evidencijski broj nabave: EVV.1-/2012
OTVORENI POSTUPAK
Župa dubrovačka, rujan 2012.
S A D R Ž A J:
I. OPĆI PODACI
II. PODACI O PREDMETU NABAVE
III. RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDITELJA
IV. ODREDBE O SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
V. PODACI O PONUDI
VI. OSTALE ODREDBE
PRILOG 1. – Tehničke specifikacije predmeta nabave – Troškovnik opreme
PRILOG 2. – Obrazac Ponudbeni list
PRILOG 3. – Izjava o solidarnoj odgovornosti zajedničkih ponuditelja
PRILOG 4. – Izjava temeljem članka 67. ZJN (NN 90/2011)
PRILOG 5. – Izjava o integritetu
PRILOG 6. – Izjava o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora
I OPĆI PODACI:
Osnovna škola „Župa Dubrovačka
20207 Mlini, Dr. Ante Starčevića 84
OIB: 96386867324
Telefonski broj: 020/486258
Broj telefaxa: 020/486928
Internet adresa: www.os-zupa-dubrovacka.skole.hr
e-pošta: os-zupa@du.t-com.hr
Osoba naručitelja za komunikaciju s ponuditeljima:
Ime i prezime:Miran Miloslavić, voditelj računovodstva
Telefon: 020/ 486450; fax. 020/ 486450
e-mail: os-zupa@du.t-com.hr
EVV.1-/2012
Nema gospodarskih subjekata s kojima predstavnici Naručitelja ne smiju sklapati ugovore o javnoj nabavi u smislu članka 13 Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11).
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti. (sukladno članku 25. Stavak 1. ZJN (NN 90/11).
228.000,00 Kuna (dvijestotinedvadesetiosamtisućakuna)
Ugovor o javnom nabavi robe
Za navedenu nabavu predviđa se sklapanje ugovora o javnoj nabavi robe
Neće se provoditi elektronička dražba
II. PODACI O PREDMETU NABAVE
Nabava opreme školske sportske dvorane, sprave i rekviziti za sportske igre
CPV Oznaka: 37400000-2 Proizvodi za sport i oprema
Nije dozvoljeno nuđenje po grupama ili dijelovima predmeta nabave.
Sukladno tehničkim specifikacijama iz Priloga 1. Dokumentacije za nadmetanje – Troškovnik opreme
Tehničke specifikacije predmeta nabave nalaze se u Prilogu 1. Dokumentacije za nadmetanje – Troškovnik opreme koji ĉine njen sastavni dio.
Ponuditelj je obvezan ispuniti svaku stavku iz opisa predmeta nabave-tehničke specifikacije,te isti ovjeriti pečatom i potpisom.
Mjesto isporuke robe je fco lokacija Naručitelja Osnovna škola „Župa Dubrovačka“, 20 207 Mlini, Dr.A.Starčevića 84
Rok isporuke predmeta nabave je 30 (trideset) dana po potpisivanju ugovora s odabranim ponuditeljem.
III. RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDITELJA
15.1. Sukladno članku 67. ZJN (NN 90/11) javni naručitelj je obvezan isključiti ponuditelje iz postupka javne nabave u sljedećim slučajevima:
15.1.1. ako je gospodarskom subjektu i/ili osobi ovlaštenoj po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju i prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države iz koje ta osoba dolazi,
15.1.2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako je gospodarskom subjektu sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza,
15.1.3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno ovom odjeljku Zakona.
15.2. DOKUMENTI KOJE PONUDITELJ MORA DOSTAVITI I NA TEMELJU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ZA ISKLJUČENJE:
15.2.1. Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz članka 15.1.1. Ove Dokumentacije gospodarski subjekt dužan je u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostaviti izvod iz kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta i/ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta, a u slučaju da ne postoji ili ga nije moguće ishoditi, jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta. Izvodi ili dokumenti ne smiju biti stariji od šest mjeseci računajući od dana početka postupka javne nabave.
Ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta i/ili državi čiji je državljanin osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta ne izdaju dokumenti iz prethodnog stavka, nije ih moguće ishoditi ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz članka 15.1.1. Ove Dokumentacije, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta i/ili u državi čiji je ta osoba državljanin. Obrazac izjave (Prilog 4.) čini sastavni dio ove Dokumentacije za nadmetanje. Izjava ne smije biti starija od šest mjeseci računajući od dana početka postupka javne nabave.
15.2.2. Za potrebe dokazivanja okolnosti iz članka 15.1.2. Ove Dokumentacije gospodarski subjekt dužan je u ponudi ili zahtjevu za sudjelovanje dostaviti potvrdu porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smiju biti stariji od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.
Ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje dokument iz prethodnog stavka, on može biti zamijenjen izjavom pod prisegom ili odgovarajućom izjavom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave.
15.2.3. U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskih subjekata iz ovoga članka javni naručitelj će se obratiti nadležnim tijelima radi dobivanja informacija o situaciji tih subjekata, a u slučaju da se radi o gospodarskom subjektu sa sjedištem u drugoj državi javni naručitelj će zatražiti suradnju nadležnih vlasti.
15.2.4. U slučaju zajednice ponuditelja ili natjecatelja, okolnosti iz članka 15.1. Ove Dokumentacije utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
16. Ostali razlozi isključenja ponuditelja i dokumenti koje ponuditelj mora dostaviti i na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje
16.1. Javni naručitelj će isključiti iz postupka javne nabave natjecatelja ili ponuditelja:
1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta,
2. ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
16.2. DOKUMENTI KOJE PONUDITELJ MORA DOSTAVITI I NA TEMELJU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ZA ISKLJUČENJE:
16.2.1. Dokument kojim se utvrđuje postoje li gore navedeni ostali razlozi za isključenje iz članka 17.1. ove Dokumentacije je izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta, a u slučaju da ne postoji, jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ne stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave
Napomena:(Navedeni dokument je naveden pod 17.1. i potrebno ga je dostaviti u sklopu uvjeta za dokazivanje pravne i poslovne sposobnosti)
16.2.2. U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točke 16.1. ove Dokumentacije za nadmetanje utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
IV. ODREDBE O SPOSOBNOSTI PONUDITELJA
17. Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja te dokumenti kojima dokazuju sposobnost (članak 70. ZJN (NN90/11))
17.1. Ponuditelj mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dostaviti navedeni dokument.
NAPOMENA: u svrhu dokazivanja ne postojanja razloga isključenja ponuditelja iz točke 16. Dokumentacije za nadmetanje te pravne i poslovne sposobnosti ponuditelja tražene točke 17. Dokumentacije za nadmetanje, ponuditelj dostavlja odgovarajući izvod u samo 1 (jednom) primjerku.
18.1.Dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta.
Obrazloženje postavljenog uvjeta:
Ponuditelj dokazuje da prema očekivanoj vrijednosti ugovora, ima potrebnu financijsku snagu kako bi u roku i kvalitetno izveo predmet ove nabave. Ovaj uvjet se traži i iz razloga što time naručitelju daje sigurnost da ponuditelj ima dovoljnu likvidnost obrtnih sredstava da bi u startu financirao nabavu robe, s obzirom da nema predujma i s obzirom na predviđeni rok plaćanja za izvršene radove.
(Ispravu dostavlja ponuditelj samo za sebe, a u slučaju zajednice ponuditelja, ispravu će dostaviti i članovi zajednice ponuditelja ukoliko je ista potrebna za kumulativno ispunjenje uvjeta u odnosu na prihod.)
Napomena: Sukladno čl. 71 st. 2 gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati javnom naručitelju da će imati na raspolaganju nužne resurse, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata u tu svrhu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
Od potvrda izdanih ili potpisanih od strane naručitelja iz Zakona o javnoj nabavi, odnosno od potvrda izdanih od privatnog subjekta ili od priložene izjave gospodarskog subjekta o uredno izvršenim ugovorima uz dokaz da je potvrda zatražena, minimalno se 1 (jedna) mora odnositi na izvršenje istog ili sličnog ugovora.
Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima mora sadržavati slijedeće podatke:
- naziv i sjedište ugovornih strana
- predmet ugovora
- vrijednost ugovora
- vrijeme ispunjenja ugovora
- navod o uredno ispunjenim ugovorima.
Napomena: Sukladno čl. 72 st. 6 gospodarski subjekt može se, po potrebi za određene ugovore, osloniti na sposobnost drugih subjekata, bez obzira na pravnu prirodu njihova međusobna odnosa. U tom slučaju gospodarski subjekt mora dokazati javnom naručitelju da će imati na raspolaganju nužne resurse, primjerice, prihvaćanjem obveze drugih subjekata u tu svrhu. Pod istim uvjetima, zajednica ponuditelja može se osloniti na sposobnost članova zajednice ponuditelja ili drugih subjekata.
Svi dokazi koji se prilažu u toč. 15.-19. ove Dokumentacije mogu se dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Prije donošenja odluke o odabiru, javni naručitelj će od najpovoljnijeg ponuditelja s kojima namjerava sklopiti ugovor o javnoj nabavi zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih onih dokumenata (potvrde, isprave, izvodi i sl.) koji su bili traženi, a koje izdaju nadležna tijela. Ako je gospodarski subjekt već u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.
Za potrebe dostavljanja dokumenata iz prethodnog stavka, ponuditelju će se dati primjereni rok koji ne smije bit kraći od 5 (pet) dana niti duži od 10 (deset) dana od dana dostave zahtjeva.
Izvornici ili ovjerene preslike dokumenata ne moraju odgovarati prethodno dostavljenim neovjerenim preslikama dokumenata, primjerice u pogledu datuma izdavanja, odnosno starosti, ali njima gospodarski subjekt mora dokazati da i dalje ispunjava uvjete koje je javni naručitelj odredio u postupku javne nabave.
Ako najpovoljniji gospodarski subjekt u ostavljenom roku ne dostavi sve tražene izvornike ili ovjerene preslike dokumenata, i/ili ne dokaže da i dalje ispunjava uvjete koje je odredio javni naručitelj, javni naručitelj će isključiti takvog ponuditelja odnosno odbiti njegovu ponudu. U tom slučaju javni naručitelj će ponovo izvršiti rangiranje ponuda prema kriteriju za odabir ne uzimajući u obzir ponudu ponuditelja kojeg je isključio odnosno ponuditelja čiju je ponudu odbio te pozvati novog najpovoljnijeg ponuditelja da dostavi traženo.
Javni naručitelj nije obvezan zahtijevati izvornike ili ovjerene preslike, ukoliko su isti već dostavljeni u drugom postupku javne nabave kod istog javnog naručitelja i udovoljavaju uvjetima.
Ponuditelj je u ponudi obvezan dostaviti podatak o evidencijskom broju te nazivu provedenog postupka javne nabave kod naručitelja u kojem je ponuditelj u svojoj ponudi dostavio izvornike ili ovjerene preslike svih onih dokumenata (potvrde, isprave, izvodi i sl.) koji su bili traženi u ovom postupku javne nabave, a koje izdaju nadležna tijela, kako bi naručitelj u postupku pregleda i ocjene ponuda mogao utvrditi da li dokumenti dostavljeni u tom postupku javne nabave, udovoljavaju uvjetima koje je naručitelj Dokumentacijom za nadmetanje odredio u ovom postupku javne nabave
Zajednica ponuditelja je udruženje više gospodarskih subjekata koje je pravodobno dostavilo zajedničku ponudu.
Odgovornost ponuditelja iz zajedničke ponude je solidarna.
Ponuda zajednice ponuditelja mora sadržavati naznaku člana zajednice ponuditelja koji je ovlašten za komunikaciju s naručiteljem.
Ukoliko ponudu podnosi zajednica ponuditelja, svaki član zajednice obvezan je u ponudi dostaviti dokaze i dokumente tražene toč. 15., 16. i 17.
V. PODACI O PONUDI
21.1. Oblik i način izrade ponuda
21.2. Sadržaj ponude
Ponuda mora biti izrađena sukladno članku 87. Zakona o javnoj nabavi te uz propisano sadržavati sljedeće:
21.3. Način dostave ponude
Ponuda se dostavlja u izvorniku, pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom naručitelja, nazivom i adresom ponuditelja, evidencijskim brojem nabave kojeg je naručitelj dodijelio nadmetanju, naznakom predmeta nabave na koji se ponuda odnosi, na adresu naručitelja:
Osnovna škola „Župa Dubrovačka“
Dr.Ante Starčevića 84
20 207 Mlini
s naznakom:
″Otvoreni postupak javne nabave / Oprema školske sportske dvorane, sprave i rekviziti za sportske igre/ – ne otvaraj″
te ostalim podacima sukladno dokumentaciji za nadmetanje.
U roku za dostavu ponude ponuditelj može dodatnom, pravovaljano potpisanom i ovjerenom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i ponuda.
Nije dozvoljeno dostavljanje ponuda elektroničkim putem.
Alternativne ponude nisu dopuštene.
Ponuditelj je kod izrade ponude obvezan držati se sljedećeg:
Cijena ponude i ukupna cijena ponude izražavaju se u kunama (KN).
Rok valjanosti ponude je 90 (devedeset) dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Najniža cijena prihvatljive, prikladne,kvalitetne i pravilne ponude.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku na latiničnom pismu.
Svi dokazi priloženi ponudi moraju biti na hrvatskom jeziku na latiničnom pismu.
Ukoliko su neki od dokumenata i dokaza traženih dokumentacijom za nadmetanje na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan dostaviti i prijevod dokumenta/dokaza na hrvatski jezik izvršenog po ovlaštenom prevoditelju.
VI. OSTALE ODREDBE
Naručitelj će predmet nabave platiti na temelju ispostavljenih računa za izvršenu uslugu prema cijenama iz ponude i potpisanog ugovora, u roku 30 (trideset) dana od dana fakturiranja. Plaćanje se obavlja na žiro-račun odabranog ponuditelja.
Naručitelj ne prihvaća avansno plaćanje i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Ukupna plaćanja ponuditelju bez PDV-a na temelju sklopljenog ugovora ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave
30.1. Jamstvo za ozbiljnost ponude – ponuditelji moraju dostaviti:
Garanciju banke (plativu ''na prvi poziv'', ''bez prigovora'' u izvorniku) kao jamstvo za ozbiljnost ponude u visini od 10.000,00 kn koju će naručitelj zadržati i naplatiti u slučaju:
Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude određuje se sukladno roku valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude (Garancija banke plativa ''na prvi poziv'', ''bez prigovora'' u izvorniku) dostavlja se odvojeno od ponude, umetnuta u PVC košuljicu).
30.2. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora: – ponuditelji moraju dostaviti:
- izjavu da će, ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, uz ugovor dostaviti jamstvo za dobro izvršenje obveza iz ugovora (garanciju banke), i to u visini od 10% (deset) vrijednosti ugovora bez PDV-a. (Prilog 6.- Izjava o dostavi jamstva za uredno izvršenje ugovora)
Odabrani ponuditelj treba dostaviti Naručitelju, po obostranom potpisu Ugovora, u roku 8 dana jamstvo za uredno ispunjenje ugovora. Traženo jamstvo je bezuvjetna, neopoziva, samostalna i valjana bankarska garancija, izdana u korist naručitelja i plativa "na prvi poziv" i "bez prigovora" od banke izdavatelja garancije, sa rokom valjanosti do isteka ugovora.
Ako odabrani ponuditelj u ostavljenom roku ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora kako je zatraženo u dokumentaciji za nadmetanje javni naručitelj će, uvažavajući članak 95. Zakona o javnoj nabavi, ponovo izvršiti rangiranje ponuda prema kriteriju za odabir ne uzimajući u obzir ponudu odabranog ponuditelja te donijeti odluku o odabiru nove najpovoljnije valjane ponude ili ako postoje razlozi poništiti postupak javne nabave.
Rok za dostavu ponuda je 03.10. 2012. do 12:00 sati kada je ujedno i javno otvaranje ponuda.
Krajnji rok za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje je 03.10. 2012. do 12:00 sati. Dokumentacija za nadmetanje i sve obavijesti u svezi postupka mogu se dobiti preko Elektronskog oglasnika javne nabave ili na web stranici www.os-zupa-dubrovacka.skole.hr, do isteka roka za dostavu Ponude i od osobe zadužene za komunikaciju s gospodarskim subjektima.
Javno otvaranje ponuda je 03.10. 2012. u 12:00 sati.
Javno otvaranje ponuda obavit će se poslovnim prostorima naručitelja na adresi: Osnovna škola „Župa Dubrovačka“ 20 207 Mlini, Dr.A.Starčevića 84
Ponuda pristigla nakon isteka roka za dostavu ponuda ne otvara se i obilježava kao zakašnjelo pristigla ponuda. Zakašnjela ponuda se odmah vraća ponuditelju koji ju je dostavio.
Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i osobe sa statusom ili bez statusa zainteresirane osobe.
Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo predstavnici naručitelja i ovlašteni predstavnici ponuditelja uz uvjet da posjeduju dokument za identifikaciju i pisano ovlaštenje, osim za direktora – upravu (zakonskog zastupnika) što se dokazuje s izvodom upisa u sudski ili drugi odgovarajući registar.
Naručitelj zadržava pravo poništenja nadmetanja u bilo kojem trenutku prije isteka roka za dostavu ponude sukladno članku 100. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11) bez preuzimanja odgovornosti naknade eventualne štete bilo kojem ponuditelju. Obavijest o poništenju odmah će biti upućena svim ponuditeljima.
Naručitelj ne snosi troškove u svezi sudjelovanja ponuditelja u ovom nadmetanju.
Naručitelj se obvezuje donijeti odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja u roku od 30 (trideset) dana računajući od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ponuditelj u postupku javne nabave, kao i svaki drugi gospodarski subjekt koji ima pravni interes, može tražiti zaštitu svojih prava pred Državnom komisijom za kontrolu postupaka javne nabave, protiv odluke, radnje, propuštanja radnje naručitelja koju je trebalo obaviti na temelju Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), te postupaka na koje se mora primijeniti Zakon o javnoj nabavi.
Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, Zagreb.
Žalba se izjavljuje u pisanom obliku. Žalba se dostavlja neposredno, poštom, kao i elektroničkim putem ako su za to ostvareni obostrani uvjeti dostavljanja elektroničkih isprava u skladu s propisom o elektroničkom potpisu.
Istodobno s dostavljanjem žalbe Državnoj komisiji, žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti i naručitelju na dokaziv način.
Pravodobnost žalbe utvrđuje Državna komisija.
Žalba koja nije dostavljena naručitelju u skladu sa čl. 145 st. 3 ZJN (NN 90/11) smatrat će se nepravodobnom.
Žalba se izjavljuje u roku deset dana, odnosno u roku od pet dana u postupcima male vrijednosti, i to od dana:
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno navedenim odredbama nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Žalba mora sadržavati najmanje podatke i dokaze navedene u čl. 159. Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj će, po primitku primjerka žalbe na dokumentaciju za nadmetanje ili izmjenu dokumentacije za nadmetanje, bez odgađanja na isti način i na istim internetskim stranicama na kojima je objavljena osnovna dokumentacija za nadmetanje objaviti informaciju da je izjavljena žalba i da se zaustavlja postupak javne nabave.
Ako gospodarski subjekt označava određene podatke iz ponude poslovnom tajnom, obvezan je u ponudi navesti pravnu osnovu na temelju kojih su ti podaci tajni.
Gospodarski subjekt ne smiju označiti tajnim podatke o jediničnim cijenama, iznosima pojedine stavke, cijeni ponude te podatke iz ponude u vezi s kriterijima za odabir ekonomski najpovoljnije ponude.
39.1. Izjava potpisana i ovjerena od strane osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta, kojom se izjavljuje da:
U slučaju zajedničke ponude, Izjavu o integritetu daje svaki pojedini član zajednice ponuditelja. Prilog (5) Izjava u prilogu Dokumentacije.
39.2. Izjava o dostavi jamstva za uredno izvršenje ugovora - izjavu da će, ako njegova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, uz ugovor dostaviti jamstvo za dobro izvršenje obveza iz ugovora (garanciju banke), i to u visini od 10% (deset) vrijednosti ugovora bez PDV-a. (Prilog 6.- Izjava o dostavi jamstva za uredno izvršenje ugovora)
Sve tražene izjave trebaju biti potpisane i ovjerene pečatom te se mogu dostaviti u neovjerenoj (običnoj) preslici. Potpis na niti jednoj od traženih izjava iz točke 40. ove Dokumentacije za nadmetanje nije potrebno ovjeriti kod javnog bilježnika.
Ukoliko gospodarski subjekt namjerava dio ugovora o javnoj nabavi dati u podugovor jednom ili više podizvoditelja, tada u ponudi mora navesti podatke o dijelu ugovora o javnoj nabavi koji namjerava dati u podugovor. Sudjelovanje podizvoditelja ne utječe na odgovornost ponuditelja za izvršenje ugovora o javnoj nabavi.
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti sljedeće podatke o svim predloženim podizvoditeljima:
1. radovi, roba ili usluge koje će izvesti, isporučiti ili pružiti podizvoditelj,
2. predmet, količina, vrijednost, mjesto i rok izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga, i
3. podaci o podizvoditelju (ime, tvrtka, skraćena tvrtka, sjedište, OIB i broj računa).
Podaci o podizvoditeljima iz toč. 1., 2. i 3. obvezni su sastojci ugovora o javnoj nabavi.
Ponuditelj s kojim Naručitelj temeljem okvirnog sporazuma sklopi ugovor o javnoj nabavi obvezan je svome računu odnosno situaciji obvezno priložiti račune odnosno situacije svojih podizvoditelja koje je prethodno potvrdio. Naručitelj neposredno plaća podizvoditelju.
Odabrani ponuditelj smije tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi mijenjati podizvoditelje za onaj dio ugovora o javnoj nabavi koji je dao u podugovor samo uz pristanak javnog Naručitelja.
Ako se nakon sklapanja ugovora o javnoj nabavi mijenja podizvoditelj, pod uvjetom da je Naručitelj pristao na to, odabrani ponuditelj obvezan je Naručitelju u roku 5 (pet) dana od dana pristanka, za novoga podizvoditelja dostaviti podatke iz toč. 1. - 3.
Gospodarski subjekt mora jamčiti korektnost u postupku javne nabave i izostanak bilo kakve zabranjene prakse u vezi s postupkom javne nabave kao što su korupcija ili prijevara, nuđenje, davanje ili obećavanje neke neprilične prednosti koja može djelovati na zaposlenika ili zaposlenike koji su na bilo koji način uključeni u postupak javne nabave. Isto tako gospodarski subjekt prihvaća reviziju cijelog postupka javne nabave od strane neovisnih stručnjaka, a u slučaju kršenja ugovornih obveza prihvaća sankcije kao što su: ugovorne kazne, bezuvjetni otkaz ugovora, naplata jamstva za uredno ispunjenje ugovora, o čemu je uz ponudu obvezan priložiti od za to ovlaštene osobe za zastupanje potpisanu i ovjerenu izjavu.
Na sva pitanja koja se tiču ponuda, uvjeta, načina i postupka nabave, a nisu regulirana ovom Dokumentacijom za nadmetanje primjenjivati će se odredbe Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11), Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacije za nadmetanje i ponudama (NN 10/12), te drugi zakoni i pozitivni propisi Republike Hrvatske.
Prilog I.
Troškovnik opreme školske sportske dvorane, sprava i rekvizita za sportske igre – OŠ „Župa Dubrovačka“
Investitor: Županija Dubrovačko-Neretvanska, Općina Župa dubrovačka – Osnovna škola „Župa dubrovačka“
Lokacija: 20207 Mlini Dr.A.Starčevića 84
Građevina: Školska sportska dvorane OŠ“Župa Dubrovačka“
TROŠKOVNIK OPREME OSNOVNE ŠKOLE „ŽUPA DUBROVAČKA
ŠPORTSKA DVORANA
5.1 OPREMA DVORANE, SPRAVE I REKVIZITI ZA SPORTSKE IGRE
RUKOMET |
|
|
JED.CIJENA |
UKUPNO |
|
1. |
Zapisnički stol 2,5 m |
kom |
1 |
|
|
ODBOJKA |
|
|
|
|
|
2. |
Stalak za suca univerzalni |
kom |
1 |
|
|
BADMINTON |
|
|
|
|
|
3. |
BADMINTON - stalci Dobava samostojećih stalaka za badminton, prijevozni na kotačima Uvažavati norme EN 1509 |
par |
1 |
|
|
4. |
Badminton mreža |
kom |
1 |
|
|
5. |
Badminton reket |
kom |
4 |
|
|
6. |
Badminton loptice 6/1 |
kut |
2 |
|
|
STOLNI TENIS |
|
|
|
|
|
7. |
Stol za stolni tenis s držačem i mrežicom |
kom |
4 |
|
|
UGRAĐENA SPORTSKA OPREMA |
|
|
|
|
|
8. |
Nosači za odlaganje sprava |
grt |
1 |
|
|
POMIČNA SPORTSKA OPREMA |
|
|
|
|
|
9. |
Razboj dvovisinski s ugrađenom čeličnom šipkom u jasenove pritke, promjenjivog nagiba. Po FIG standardu. |
kom |
1 |
|
|
10. |
Strunjača za razboj dvovisnski |
kom |
1 |
|
|
11. |
Razboj školski s ugrađenom čeličnom šipkom u jasenove pritke koje su spojene sa zakretnom čeljusti vijcima M8. Po FIG standardu. |
kom |
1 |
|
|
12. |
Strunjača za razboj - školski |
kom |
1 |
|
|
13. |
Kolica za razboj |
kom |
1 |
|
|
14. |
Stalak za stoj na rukama |
par |
1 |
|
|
15. |
Kozlić srednji promjenjive visine v-150 cm s dvostrukom kočnicom, presvučen umjetnom kožom |
kom |
2 |
|
|
16. |
Švedski sanduk mali |
kom |
2 |
|
|
17. |
Švedski sanduk šestdijelni - prijevozni |
kom |
1 |
|
|
18. |
Jurišna daska obložene nagazne površine rebrastom gumom |
kom |
2 |
|
|
19. |
Odskočna daska tapecirana s oprugama po FIG standardu |
kom |
2 |
|
|
20. |
Trampolin 125x125 cm |
kom |
1 |
|
|
21. |
Klupa gimnastička 350 - švedska |
kom |
4 |
|
|
22. |
Greda školska niska |
kom |
1 |
|
|
23. |
Greda školska visoka promjenjive visine |
kom |
1 |
|
|
24. |
Kolica za gredu |
kom |
1 |
|
|
25. |
Metalna kolica za utičnu opremu |
kom |
1 |
|
|
26. |
Vijača 300 cm - plastične ručke |
kom |
40 |
|
|
27. |
Uže za povlačenje izrađeno iz kabliranog kudeljnog užeta fi 32 sa zataljenim krajevima i označenom sredinom |
kom |
1 |
|
|
28. |
Postolje za slalom sa štapom i zastavicom |
kom |
12 |
|
|
29. |
Gimnastička palica, palica za slalom 90x2,5 cm |
kom |
30 |
|
|
30. |
Lopta za ritmiku fi 19 cm |
kom |
30 |
|
|
31. |
Traka za ritmiku |
kom |
30 |
|
|
32. |
Čunj za ritmiku |
par |
30 |
|
|
33. |
Obruč za ritmiku fi 80 cm |
kom |
30 |
|
|
34. |
Mosnica univerzalna |
kom |
3 |
|
|
35. |
Ravna daska |
kom |
3 |
|
|
36. |
Grbača univerzalna |
kom |
3 |
|
|
37. |
Klupa plastična |
kom |
3 |
|
|
38. |
Mjerač pretklona |
kom |
3 |
|
|
39. |
Mjarač kožnog nabora - Kaliper |
kom |
1 |
|
|
40. |
Mjerač spretnosti - taping |
kom |
1 |
|
|
41. |
Stalak za skok u vis |
par |
1 |
|
|
42. |
Uže za skok u vis |
kom |
1 |
|
|
43. |
Letvica ALU za skok u vis |
kom |
1 |
|
|
44. |
Školski okvir 70 cm |
kom |
10 |
|
|
45. |
Ormar za rekvizite izrađen od čeličnih cijevi, stranica zatvorenih vibropletivom, oko 5x5 cm |
kom |
2 |
|
|
46. |
Pumpa za lopte AP60 |
kom |
4 |
|
|
47. |
Strunjača 150x100x6 cm od regenerata R80-120,presvučena TVC-om 600 gr.-neklizajuća |
kom |
20 |
|
|
48. |
Strunjača 200x100x6 cm od regenerata R80-120,presvučena TVC-om 600 gr.-neklizajuća |
kom |
20 |
|
|
49. |
Strunjača meka 200x150x25 cm iz OPN 22 |
kom |
4 |
|
|
50. |
Presvlaka za strunjaču 400x150x25 cm |
kom |
1 |
|
|
51. |
Kolica za strunjače 150x100 |
kom |
1 |
|
|
52. |
Kolica za strunjače 150x200 |
kom |
1 |
|
|
53. |
Posuda za magnezij |
kom |
1 |
|
|
54. |
Magnezij u kocki |
kom |
1 |
|
|
LOPTE |
|
|
|
|
|
55. |
Lopta za košarku MOLTEN B982 |
kom |
20 |
|
|
56. |
Lopta za nogomet SELECT - Viking |
kom |
40 |
|
|
57. |
Lopta za odbojku MIKASA MVA 330 TRENING |
kom |
20 |
|
|
58. |
Lopta za odbojku MIKASA MVA 300 FIBV APR |
kom |
10 |
|
|
59. |
Lopta za odbojku MIKASA MVA 123 SPUŽVASTA |
Kom |
10 |
|
|
60. |
Lopta za rukomet sint. koža vel. 2 MOLTEN CLH 551 |
kom |
20 |
|
|
61. |
Lopta za rukomet sint. koža vel. 3 MOLTEN CLH 550 |
kom |
20 |
|
|
62. |
Loptica za bacanje 200 gr kožna punjena olovnom sačmom |
kom |
20 |
|
|
63. |
Lopta medicinska gumena, 1 kg |
kom |
6 |
|
|
64. |
Lopta medicinska gumena, 2 kg |
kom |
6 |
|
|
65. |
Lopta medicinska gumena, 3 kg |
kom |
6 |
|
|
66. |
Košara za lopte izrađena od čeličnih cijevi, stranica zatvorenih vibropletivom, oko 5x5 cm |
kom |
2 |
|
|
POSEBNA OPREMA |
|
|
|
|
|
67. |
Servisna platforma ( samopodizna al. platforma za visinu podizanja od 8,5 m). Platforma ima zaokretne gumene kotače s mogućnošću fiksiranja; prostor za osobu je ograđen. |
Kom |
1 |
|
|
5.2. GARDEROBA 1
68. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.3. GARDEROBA 2
69. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.4. GARDEROBA 3
70. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.5. GARDEROBA 4
71. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.6. GARDEROBA 5
72. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.7. GARDEROBA 6
73. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.8. GARDEROBA 7
74. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.9. GARDEROBA 8
75. |
Koš za smeće pVC, puni |
kom |
1 |
|
|
5.10. AMBULANTA
76. |
Radni stol dim. 140/80/75 s blokom ladica |
Kom 1 |
|
|
77. |
Daktilo stolica na kotačima, tapecirana, štof |
Kom 1 |
|
|
78. |
Konferencijski stolac tapecirani |
Kom 1 |
|
|
79. |
Ormar za ljekove |
Kom 1 |
|
|
80. |
Ambulantni ležaj |
Kom 1 |
|
|
81. |
Ormar vitrina dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
82. |
Arhivski ormar dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
83. |
Garderobni ormar dim. 60/40/190 |
Kom 1 |
|
|
84. |
Pano pluto 100/100 |
Kom 2 |
|
|
85. |
Koš za smeće PVC, puni |
Kom 2 |
|
|
86. |
Samostojeća vješalica |
Kom 1 |
|
|
5.11. MJERNA DIJAGNOSTIKA
87. |
Radni stol dim. 140/80/75 s blokom ladica |
Kom 1 |
|
|
88. |
Daktilo stolica na kotačima, tapecirana, štof |
Kom 1 |
|
|
89. |
Konferencijski stolac tapecirani |
Kom 1 |
|
|
90. |
Vaga s visinomjerom |
Kom 1 |
|
|
91. |
Ormar vitrina dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
92. |
Arhivski ormar dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
93. |
Garderobni ormar dim. 60/40/190 |
Kom 1 |
|
|
94. |
Pano pluto 100/100 |
Kom 2 |
|
|
95. |
Koš za smeće PVC, puni |
Kom 2 |
|
|
96. |
Samostojeća vješalica |
Kom 1 |
|
|
97. |
Mjerač pretklona |
Kom 2 |
|
|
98. |
Elektronska taping daska |
Kom 1 |
|
|
99. |
Spirometar |
Kom 1 |
|
|
100. |
Stolić za instrumente dim. 80/60/75 |
Kom 1 |
|
|
5.12. KABINET NASTAVNIKA 1
101. |
Radni stol dim. 140/80/75 s blokom ladica |
Kom 1 |
|
|
102. |
Daktilo stolica na kotačima, tapecirana, štof |
Kom 1 |
|
|
103. |
Ormar vitrina dim. 80/40/190 |
Kom 2 |
|
|
104. |
Ležaj, 90x200 |
Kom 1 |
|
|
105. |
Ormarić za prvu pomoć |
Kom 1 |
|
|
106. |
Ormar za sportske rekvizite dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
107. |
Pano pluto 100/100 |
Kom 1 |
|
|
108. |
Koš za smeće PVC, puni |
Kom 1 |
|
|
109. |
Samostojeća vješalica |
Kom 1 |
|
|
5.13. KABINET NASTAVNIKA 2
110. |
Radni stol dim. 140/80/75 s blokom ladica |
Kom 1 |
|
|
111. |
Daktilo stolica na kotačima, tapecirana, štof |
Kom 1 |
|
|
112. |
Ormar vitrina dim. 80/40/190 |
Kom 2 |
|
|
113. |
Ležaj, 90x200 |
Kom 1 |
|
|
114. |
Ormarić za prvu pomoć |
Kom 1 |
|
|
115. |
Ormar za sportske rekvizite dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
116. |
Pano pluto 100/100 |
Kom 1 |
|
|
117. |
Koš za smeće PVC, puni |
Kom 1 |
|
|
118. |
Samostojeća vješalica |
Kom 1 |
|
|
5.14. KABINET NASTAVNIKA 3
119. |
Radni stol dim. 140/80/75 s blokom ladica |
Kom 1 |
|
|
120. |
Daktilo stolica na kotačima, tapecirana, štof |
Kom 1 |
|
|
121. |
Ormar vitrina dim. 80/40/190 |
Kom 2 |
|
|
122. |
Ležaj, 90x200 |
Kom 1 |
|
|
123. |
Ormarić za prvu pomoć |
Kom 1 |
|
|
124. |
Ormar za sportske rekvizite dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
125. |
Pano pluto 100/100 |
Kom 1 |
|
|
126. |
Koš za smeće PVC, puni |
Kom 1 |
|
|
127. |
Samostojeća vješalica |
Kom 1 |
|
|
5.15. ČISTAĆICE
128. |
Garderobni ormar dim. 60/40/190 |
Kom 1 |
|
|
129. |
Ormar s policama, arhivski dim. 80/40/190 |
Kom 1 |
|
|
130. |
Kolica za čišćenje s opremom, kao tip Filmop 8017 |
Kom 2 |
|
|
131. |
Usisivač 1300W, 829, suho - mokro |
Kom 1 |
|
|
132. |
Stolice školske |
Kom 50 |
|
|
133. |
Klupe školske |
Kom 15 |
|
|
134. |
Koš za smeće |
Kom 1 |
|
|
Napomena: Potrebna montaža uključena u cijenu opreme
Cijena ponude (bez PDV-a): |
|
|
Slovima: |
|
|
Iznos PDV-a: |
|
|
Slovima: |
|
|
Cijena ponude (sa PDV-om): |
|
|
Slovima: |
|
|
U ____________, dana ___________ 2012.
_____________________________
|
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
Prilog II.
OBRAZAC PONUDBENI LIST ZA NASTAVAK II FAZE
REKONSTRUKCIJE I DOGRADNJE ŠKOLSKE ZGRADE
Evidencijski broj nabave: EVV-1/2012
Naziv: |
OSNOVNA ŠKOLA “ŽUPA DUBROVAČKA” |
Sjedište: |
20 207 MLINI Dr.A.Starčevića 84 |
OIB: |
96386867324 |
Naziv i sjedište ponuditelja/nositelja ponude: |
|
|
Adresa ponuditelja/nositelja ponude: |
|
|
OIB: |
|
|
Broj žiro-računa, banka: |
|
|
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): |
DA |
NE |
Adresa za dostavu pošte |
|
|
Adresa e-pošte: |
|
|
Osoba za kontakt: |
|
|
Broj telefona: |
|
|
Broj faksa: |
|
Naziv predmeta nabave |
Oprema školske sportske dvorane, sprave i rekviziti za sportske igre |
(ispunjava se samo u slučaju podnošenja zajedničke ponude)*
Naziv i sjedište člana zajedničke ponude: |
|
|
Adresa člana zajedničke ponude: |
|
|
OIB: |
|
|
Broj žiro-računa, banka: |
|
|
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): |
DA |
NE |
Adresa za dostavu pošte: |
|
|
Adresa e-pošte: |
|
|
Osoba za kontakt: |
|
|
Broj telefona: |
|
|
Broj faksa: |
|
Naziv i sjedište člana zajedničke ponude: |
|
|
Adresa člana zajedničke ponude: |
|
|
OIB: |
|
|
Broj žiro-računa, banka: |
|
|
Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti): |
DA |
NE |
Adresa za dostavu pošte: |
|
|
Adresa e-pošte: |
|
|
Osoba za kontakt: |
|
|
Broj telefona: |
|
|
Broj faksa: |
|
* Ukoliko postoji više članova, za svakoga umetnuti ovu tablicu u ponudbeni list i ispuniti sve podatke
5. PODACI O DIJELU UGOVORA KOJI SE DAJE U PODUGOVOR TE PODACI O
PODIZVODITELJIMA
(ispunjava se samo u slučaju ako se dio ugovora daje u podugovor)
Red. br. |
Podizvoditelj (naziv, sjedište, OIB) |
Dio ugovora koji će izvršiti podizvoditelj |
Broj žiro-računa, banka:
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
6. CIJENA PONUDE ZA PREDMET NABAVE:
Cijena ponude (bez PDV-a): |
|
|
Slovima: |
|
|
Iznos PDV-a: |
|
|
Slovima: |
|
|
Cijena ponude (sa PDV-om): |
|
|
Slovima: |
|
|
Rok valjanosti ponude: |
90 (devedeset dana od dana isteka roka za dostavu ponuda. |
U ____________, dana ___________ 2012.
_____________________________
|
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
Prilog III.
Sukladno članku 14. stavku 2. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/2011) ponuditelji u zajednici ponuditelja daju slijedeću
IZJAVU
O SOLIDARNOJ ODGOVORNOSTI ZAJEDNIČKIH PONUDITELJA
Kojom izjavljujemo da kao članovi zajednice ponuditelja solidarno odgovaramo naručitelju za uredno ispunjenje ugovora, odnosno isporuku opreme školske sportske dvorane, sprave i rekviziti za sportske igre, koja je predmet postupka javne nabave EVV-1/2012.
U ____________, dana ___________ 2012.
_____________________________
|
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
_____________________________
|
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
_____________________________
|
(ime i prezime odgovorne osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
Napomena: ova izjava daje se samo u slučaju podnošenja zajedničke ponude.
Prilog IV.
IZJAVA
(temeljem članka 67. st. 1. toč. 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 90/11))
Kojom ja
__________________________________________________________________________
(ime i prezime, adresa, broj osobne iskaznice izdane od________________)
___________________________________________________________________
kao osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe _________________________________________
_________________________________________________________________________
(naziv i sjedište gospodarskog subjekta, OIB)
pod materijalnom i kaznenom odgovornošću, izjavljujem da protiv mene osobno, niti protiv gospodarskog subjekta, nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više slijedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju i prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodarskog subjekta ili države iz koje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta dolazi.
Gospodarski subjekt - Ponuditelj:
_____________________________
|
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
_____________________________
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
Datum: ___.___.2012. _____________________________
(potpis)
* AKO GOSPODARSKI SUBJEKT ZASTUPA ZAKONSKI ZASTUPNIK SA NAJMANJE JOŠ JEDNOM OSOBOM (DRUGIM ZAKONSKIM
ZASTUPNIKOM, PROKURISTOM I SL.) IZJAVU DAJU OBJE OVLAŠTENE OSOBE!
*IZJAVA MORA BITI OVJERENA KOD JAVNOG BILJEŽNIKA
Prilog V.
_____________________________
Naziv gospodarskog subjekta
_____________________________
Adresa gospodarskog subjekta
_____________________________
OIB gospodarskog subjekta
_____________________________
Telefon/telefaks gospodarskog subjekta
IZJAVA O INTEGRITETU
U postupku javne nabave Ev.br.nabave- EVV-1/2012 ovom Izjavom kao ponuditelj jamčimo korektnost u postupku, kao i izostanak bilo kakve zabranjene prakse u vezi s postupkom nadmetanja (radnja koja je korupcija ili prijevara, nuđenje, davanje ili obećavanje neke neprilične prednosti koja može utjecati na djelovanje nekog zaposlenika ili zaposlenike koji su na bilo koji način uključeni u postupak javne nabave), te izražavamo suglasnost s provedbom revizije cijeloga postupka od strane neovisnih stručnjaka i prihvaćanje odgovornosti i određenih sankcija (ugovorna kazna, bezuvjetni otkaz ugovora, naplata jamstva za uredno ispunjenje ugovora) ukoliko se krše ugovorne obveze.
Gospodarski subjekt - Ponuditelj:
_____________________________
|
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
_____________________________
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
Datum: ___.___.2012. _____________________________
(potpis)
Prilog VI.
__________________________________
(Naziv gospodarskog subjekta)
__________________________________
(Adresa gospodarskog subjekta)
__________________________________
(OIB gospodarskog subjekta)
__________________________________
(Telefon/telefaks gospodarskog subjekta)
Osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta daje slijedeću
Izjavu o dostavi jamstva za uredno ispunjenje ugovora
Ja, _______________________________________________________________________
(Ime i prezime, dan, mjesec, godina i mjesto rođenja, mjesto i adresa stanovanja)
__________________________________________________________________________
odgovorno izjavljujem da će Ponuditelj
__________________________________________________________________________
(Naziv i sjedište gospodarskog subjekta)
ukoliko naša ponuda bude prihvaćena kao najpovoljnija i odabrana za sklapanje ugovora, uz svaki pojedinačni ugovor:
Gospodarski subjekt - Ponuditelj:
_____________________________
|
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
_____________________________
(potpis)
_____________________________
(ime i prezime ovlaštene osobe ponuditelja)
Datum: ___.___.2012. _____________________________
(potpis)