Učenici PŠ Postranje posjetili su 27. rujna Općinu. Učenike je primio općinski načelnik Silvio Nardelli, pročelnik Jure Marić i voditeljica odsjeka za društvene djelatnosti i kulturu Katarina Barović.
Razlog posjeta učenika Općini Župa dubrovačka bio je upoznavanje s radom općine, pravima i odgovornostima načelnika.
Nakon što ih je načelnik upoznao sa svojim radnim obvezama i odgovornostima, pričao im je o Općinskom vijeću i o tekućim projektima koji su bitni za razvoj i napredak cijele Općine te o ulozi svakog pojedinca u zajednici.
Učenici su davali prijedloge za poboljšanje te postavljali zanimljiva pitanja na koja su načelnik i pročelnik strpljivo odgovarali. (o knjižnici, o staračkom domu, češćim autobusnim linijama kroz njihovo mjesto, o izgradnji dvorane i igrališta, ležećim policajcima, stanovima, trgovini…).
Susret je završio sa čašćenjem, zajedničkim fotografiranjem te sa željom da se tradicija posjeta učenika nastavi u narednim godinama. Načelnik Općine Župa dubrovačka svim je učenicima zaželio sreću u daljnjem školovanju, želeći im mnogo strpljenja u učenju i usvajanju znanja objasnivši im kako to određuje njihovu budućnost.
Susret s književnikom (Vedran Mezei)
Učenici su imali priliku po prvi put susrest književnika. Upoznali su pisca Vedrana Mezeia koji im je predstavio svoju knjigu Treći ključ te im pročitao jedan ulomak. U šetnji Mlinima učenici su se upoznali s prošlošću svoga kraja. Posjetili su crkvicu Sv. Roka i ljetnikovac Betera. Čuli su zanimljive legende i priče. Učenici su bili puni dojmova i poželjeli su ponovni susret u budućnosti.
PID OŠ A.3.3. Učenik zaključuje o organiziranosti lokalne zajednice, uspoređuje prikaze različitih prostora.
- opisuje organiziranost lokalne zajednice u svome zavičaju (gradonačelnik, načelnik i sl.).
PID OŠ C.3.3. Učenik povezuje prirodno i društveno okružje s gospodarstvom zavičaja.
- objašnjava važnost različitih zanimanja i djelatnosti u zavičaju. opisuje važnost rada i povezanost sa zaradom i zadovoljavanjem osnovnih životnih potreba
- opisuje i predlaže načine gospodarskoga razvoja mjesta