U našoj školi proveli su se već treću godinu nacionalni ispiti iz triju predmeta za učenike četvrtih razreda te osam nastavnih predmeta za osmaše i rezultati su u posljednje dvije godine sve bolji.
Cilj provođenja nacionalnih ispita je sustavno praćenje ostvarivanja očekivanih ishoda učenja, pružanje upotrebljivih podataka školama o rezultatima njihovih učenika koji mogu biti korišteni za unapređivanje rada s učenicima i provjeravanje kvalitete nacionalnoga obrazovanja.
Rezultatima bi se trebali koristiti učitelji, nastavnici, učenici i obrazovni sustav u cjelini kako bi se osigurao njihov utjecaj na učenje i poučavanje.
Na nacionalnim ispitima učenici četvrtih razreda pisali su ispit iz Hrvatskog jezika, Matematike i Prirode i društva.
Razine postignuća vrednovale su se na četiri razine: ispod osnovne razine (< 20%), osnovna (20% – 49,9%), srednja razina (50% – 79,9%) i napredna razina (80% – 100%).
Rezultati naših četvrtaša iz Hrvatskog jezika iznad su županijskog i državnog prosjeka, rezultati iz Matematike su također iznad državnog i županijskog prosjeka dok su rezultati Prirode i društva ispod županijskog (za 1 %) i državnog prosjeka (za 2,5%).
Rezultati nacionalnih ispita za učenike osmih razreda prikazuju se postotcima i ocjenama nedovoljan (0 – 19,9%), dovoljan (20 % – 39,9%), dobar (40% – 59,9%), vrlo dobar (60% – 79,9%), odličan (80% – 100%).
Možemo biti zadovoljni rezultatima naših osmaša. Prosjek riješenosti ispita iz Hrvatskog jezika, Engleskog jezika, Kemije, Biologije, Povijesti, Fizike, Geografije veći je od županijskog i državnog prosjeka, dok Matematika ima županijski prosjek i iznad je državnog prosjeka.
Čestitamo našim osmašima koji sa stečenim znanjem odlaze u srednje škole, a mi ćemo nastaviti i dalje poticati učenike na trud i rad jer znanje se uvijek isplati!