preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1089569
Ovaj mjesec: 4494
Ovaj tjedan: 1047
Danas: 101
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan broja Pi i tjedan mozga
Autor: Administrator , 22. 3. 2019.

U petak 15. ožujka u našoj školi obilježili smo Dan broja Pi i Tjedan mozga kroz sve predmete STEM područja. Program za učenike sedmih i osmih razreda su osmislile profesorice Nada Prce, Linda Jurkić, Jelena Šutić Alaga, Dragica Zanini, Lenkica Majić i Marina Marega Selecki, a sastojao se od dva dijela.

U prvom dijelu su učenici pomoću prezi i ppt prezentacije, koje su sami pripremili uz pomoć svojih učitelja, održali radionicu o mozgu – njegovoj građi, zadaći, o tome možemo li ga zavarati, kako bolje pamtiti i kako ga odmoriti. Održano je predavanje o broju Pi te o živčanom impulsu i električnoj struji. Nakon predavanja, učenici su u manjim skupinama odigrali Kahoot kviz. Drugi dio programa bio je organiziran kao escape classrom aktivnosti koje razvijaju timski rad i kritičko mišljenje kroz rješavanje zadataka/zagonetki iz STEM područja. Ovogodišnja inspiracija za obilježavanje broja Pi je bila pizza zbog svoga karakterističnog okruglog oblika te je na nekoliko učionica koje su pripremljene za escape room (kroz rješavanje zagonetki doći do rješenja) stavljen zanimljiv oglas koji ih vodi u učionicu i u potragu za pizzom. Bilo je zadataka iz svih navedenih područja te su učenici, između ostalog, rješavali zadatke čitajući graf o intelektualnoj sposobnosti čovjeka, mitozi i mejozi, izvodili jednostavne pokuse iz kemije, pravili modele molekula, rješavali osmosmjerke, računali površinu tijesta pizze zadanog promjera, maseni udio sira u pizzi itd. Posljednji zadatak je bio spajanje strujnog kruga te su oni koji su ga uspješno spojili sa upaljenom lampicom trčali da prvi stignu do svoje nagrade. Rješavajući mozgalice, izvršavajući zadatke i slijedeći tragove, učenici su došli do svojih zasluženih pizza, a kako je sve to izgledalo možete pogledati u fotogaleriji.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju