preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1096062
Ovaj mjesec: 5666
Ovaj tjedan: 1225
Danas: 307
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Integrirana nastava biologije i matematike na Lokrumu
Autor: Administrator , 20. 10. 2022.

Učenici sedmih razreda su svoju školsku učionicu na jedan dan zamijenili onom u prirodi te su nastavu biologije i matematike kao integrirane sate pratili u poznatom Masliniku na otoku Lokrumu. Tema nastave je bila plemenita periska (Pinna nobilis). Imali su zanimljivu radionicu od strane Javne ustanove Rezervat Lokrum kao i radionicu u timovima osmišljenu od svojih predmetnih učiteljica matematike i biologije Marine Marega Selecki i Nade Prce.

Nastavni sadržaji matematike o proporcionalnosti i biologije o raznolikosti i sitematizaciji živih bića, na prvi pogled nepovezivi, odlično su se integrirali kroz zanimljive sadržaje o našem najugroženijem školjkašu plemenitoj periski. Tako je matematički određena proporcionalnost volumena filtrirane vode i vremena koje je za to potrebno, godišnji rast, masa i duljina u ovisnosti o starosti jedinke dok je biologija dala odgovore o razlozima zbog kojih periska filtrira vodu, njezinim tjelesnim i ekološkim karakteristikama, kao i njezinoj taksonomiji u živom svijetu. Učenici su u timovima surađivali i vrijedno rješavali za njih pripremljene radne listove.

Nakon dvije radionice o ovom školjkašu, učenici su posjetili Botanički vrt, bilježili i fotografirali njima najzanimljivije biljke te su vrlo znatiželjni skupljali informacije o njima. Učenici su zadovoljni terenskom nastavom svojim kućama ponijeli vrlo korisna iskustva i trajna znanja.

Više fotografija možete pogledati u foto-galeriji ili na stranici projekta RaSTEMo u znanosti.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju