preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1096181
Ovaj mjesec: 5785
Ovaj tjedan: 1344
Danas: 20
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Renata Zlatković, autorica romana Kao moj brat, održala je radionicu s učenicima sedmog razreda OŠ Župa dubrovačka
Autor: Administrator , 6. 4. 2023.

   U ponedjeljak, 3.travnja, u našoj školi gostovala je književnica Renata Zlatković. Autorica romana Kao moj brat održala je radionicu s učenicima 7. razreda koji su roman pročitali kao lektirno djelo te je sadržaj romana poslužio i kao dio Školskog  preventivnog programa. Drukčijem satu lektire uz učiteljicu Hrvatskoga jezika Ivanu Marić  prisustvovala je i školska psihologinja Nikica Greguš.   

   Roman Kao moj brat prati priču dječaka Viktora kojemu je dijagnosticiran Aspergerov sindrom, dječak ima  visok  kvocijent inteligencije, pojačan interes usmjeren prema znanosti, posebno paleontologiji. Viktor ima slabe socijalne vještine, ali ih marljivo vježba. 

   Roman je pisan u prvom licu pa je čitatelju vrlo lako uživjeti se u lik glavnog junaka. Učenici su na radionici mogli saznati više o samom sindromu, ali i to kako osobe s visokofunkcionirajućim autizmom doživljavaju svijet oko sebe. Različitim vježbama senzibilizirali su se s glavnim likom Viktorom, te su pokušali ući u svijet osobe s Aspergerovim sindromom. Cilj radionice bio je potaknuti učenike na razumijevanje i prihvaćanje različitosti, što će ih kroz život zasigurno učiniti boljim i kvalitetnijim osobama. 

   Učenici su imali priliku saznati i kako je autorica dobila ideju napisati roman o autizmu. Saznali su i da se puno vremena pripremala za pisanje romana čitajući i proučavajući znanstvenu literaturu, što je istaknula kao najvažniji dio procesa pisanja. Naglasila je da piše jer voli pisati, zabavno je, te joj ponekad služi kao „ispušni ventil“, čime je željela potaknuti učenike da pišu što više. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju