Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Projekt Eko-škola je program i intelektualno vlasništvo Zaklade za odgoj i obrazovanje za okoliš koja je utemeljena 1981. pri Vijeću Europe. Sredinom 2001. godine, program eko-škole proširio se izvan europskih granica, čime Zaklada, kao pokretač i nositelj programa, postaje međunarodna. Provedba programa u Republici Hrvatskoj započela je u veljači 1998. godine u suradnji s Ministarstvom prosvjete i športa, u skladu sa zadanim smjernicama. |
Učenici i djelatnici uključenih škola izabrali su dugoročno provoditi ovaj složen i opsežan program i pridružiti se velikoj međunarodnoj obitelji eko-škola, s jednim zajedničkim ciljem: poboljšati i unaprijediti život u skladu s okolišem. Na ovaj način učenicima se pomaže shvatiti kolika je važnost zaštite okoliša u svijesti svakog pojedinca. Posebna pozornost posvećuje se pitanjima smanjivanja i zbrinjavanja otpada, racionalnog korištenja energije i vode i uređivanju školskog okoliša. Svi sudionici života u eko-školi zajednički poduzimaju niz praktičnih koraka i aktivnosti s ciljem smanjenog opterećenja okoliša.
Eko-škole su i sustav nagrađivanja, što je osobitost ovog prepoznatljivog i kvalitetnog modela odgoja i obrazovanja. Škole koje ispune postavljene kriterije i koje brigu za okoliš promiču kao trajnu vrijednost i način življenja, dobijaju povelju o statusu Međunarodne Eko-škole i Zelenu zastavu sa znakom eko-škole. Ovo prestižno priznanje dodjeljuje se na dvije godine. Nakon toga slijedi prijava za obnovu statusa. Škola mora dokazati da je kroz provedbu programa, prema zadanim smjernicama, uspjela odgojiti mlade generacije osjetljivijima za pitanja okoliša i osposobiti ih za donošenje odluka o razvitku društva u budućnosti.
S ovakvim ciljem i naša škola je pristupila ovom projektu. Program provodimo kroz sedam elemenata - "sedam koraka".
1. KORAK
Osnivanje odbora Eko-škole
Članovi Eko odbora:
Učitelji: Nada Prce (glavni koordinator), Linda Jurkić, Darija Klačar, Svetlana Todorović, Ivanka Hrdlička, Nine Lujo
Pedagoginja: Jasna Šimunac
Učenik:
Tehničko osoblje: Ana Miloslavić, Anto Žutić
Lokalna zajednica: Silvio Nardelli, načelnik općine Župa Dubrovačka; Đuro Lonza, predstavnik gospodarstva "Spiona"; udruga "Kurenat"
2. KORAK
Ocjena stanja okoliša
3. KORAK
Plan djelovanja
4. KORAK
Praćenje i vrednovanje stanja
5. KORAK
Rad prema nastavnom planu i programu
U sklopu redovne nastave u svim razredima obrađuju se teme određene nastavnim planom i programom.
Sve obrađene teme označavaju se na dogovorenim mjestima zelenom bojom.
6. KORAK
Obavještavanje javnosti i uključivanje medija
7. EKO KODEKS