preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Župa Dubrovačka" Mlini

Login

PROJEKTI

 

VOZNI RED ŠKOLSKIH AUTOBUSA

Školsko zvono

Redni broj sata Početak Završetak
0. 7:10 7:55
1. 8:00 8:45
2. 8:50 9:35
3. 9:40 10:25
Veliki odmor 10:25 10:45
4. 10:45 11:30
5. 11:35 12:20
6. 12:25 13:10
7. 13:15 14:00
8. 14:05 14:50

Popis udžbenika

Meteorološka stanica

 

Časopis učenika

OŠ ŽUPA DUBROVAČKA

broj 28

 

ZABAVI SE I NAUČI

 

Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1097210
Ovaj mjesec: 6814
Ovaj tjedan: 5
Danas: 5
 

 

 

 Školski preventivni program

Upisi u srednju školu

Što trebamo znati o pranju ruku?

Matematika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvješće o istraživanju Vrednovanjem za/kao učenjem do boljeg uspjeha
Autor: Marina Marega Selecki, 11. 6. 2021.

Tijekom svibnja 2021. godine u našoj je školi na nastavi Matematike održano kraće neformalno istraživanje Vrednovanje za/kao učenjem do boljeg  uspjeha. Istraživanje su u sedmim razredima provodili Marina Marega Selecki, prof. i Josip Kličinović, prof. Cilj vrednovanja za/kao učenje je unaprijediti nastavu, korigirati moguće miskoncepcije (pogrešna shvaćanja) koje učenici možda imaju, ukazati nastavniku na kojim stvarima treba dodatno poraditi na budućim nastavnim satima. Potom učenike ohrabriti da pokažu svoje znanje i bez straha jednostavnim aktivnostima, te im kvalitativnom povratom informacijom ukazati na dijelove gradiva koji im dobro idu i dijelove gradiva na kojima bi trebali dodatno poraditi. Takvom povratnom informacijom postiže se ciljano usmjeravanje učenika koje bi trebalo dovesti i do boljeg svladavanja gradiva, a samim time i poboljšanja ocjene iz predmeta. Važna komponenta u svemu tome je i samovrednovanje učenika čime učenika potaknemo da preispita svoje znanje i shvaćanje nastavnog gradiva, a kako bi i on utjecao na svoj proces učenja i upravljao svojim vremenom.

Izvješće je dostupno na poveznici.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju