Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici PŠ Postranje posjetili su 27. rujna Općinu. Učenike je primio općinski načelnik Silvio Nardelli, pročelnik Jure Marić i voditeljica odsjeka za društvene djelatnosti i kulturu Katarina Barović.
Razlog posjeta učenika Općini Župa dubrovačka bio je upoznavanje s radom općine, pravima i odgovornostima načelnika.
Nakon što ih je načelnik upoznao sa svojim radnim obvezama i odgovornostima, pričao im je o Općinskom vijeću i o tekućim projektima koji su bitni za razvoj i napredak cijele Općine te o ulozi svakog pojedinca u zajednici.
Učenici su davali prijedloge za poboljšanje te postavljali zanimljiva pitanja na koja su načelnik i pročelnik strpljivo odgovarali. (o knjižnici, o staračkom domu, češćim autobusnim linijama kroz njihovo mjesto, o izgradnji dvorane i igrališta, ležećim policajcima, stanovima, trgovini…).
Susret je završio sa čašćenjem, zajedničkim fotografiranjem te sa željom da se tradicija posjeta učenika nastavi u narednim godinama. Načelnik Općine Župa dubrovačka svim je učenicima zaželio sreću u daljnjem školovanju, želeći im mnogo strpljenja u učenju i usvajanju znanja objasnivši im kako to određuje njihovu budućnost.
Susret s književnikom (Vedran Mezei)
Učenici su imali priliku po prvi put susrest književnika. Upoznali su pisca Vedrana Mezeia koji im je predstavio svoju knjigu Treći ključ te im pročitao jedan ulomak. U šetnji Mlinima učenici su se upoznali s prošlošću svoga kraja. Posjetili su crkvicu Sv. Roka i ljetnikovac Betera. Čuli su zanimljive legende i priče. Učenici su bili puni dojmova i poželjeli su ponovni susret u budućnosti.
PID OŠ A.3.3. Učenik zaključuje o organiziranosti lokalne zajednice, uspoređuje prikaze različitih prostora.
- opisuje organiziranost lokalne zajednice u svome zavičaju (gradonačelnik, načelnik i sl.).
PID OŠ C.3.3. Učenik povezuje prirodno i društveno okružje s gospodarstvom zavičaja.
- objašnjava važnost različitih zanimanja i djelatnosti u zavičaju. opisuje važnost rada i povezanost sa zaradom i zadovoljavanjem osnovnih životnih potreba
- opisuje i predlaže načine gospodarskoga razvoja mjesta