Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Povodom akcije pod nazivom „Upoznajmo naš grad“ kojeg je pokrenula Turistička zajednica grada Dubrovnika, učenici naše škole su 21. Ožujka krenuli u razgledavanje Dubrovnika, tj. Stare gradske jezgre u sklopu terenske nastave. Dok su učenici trećih i četvrtih razreda gledali baletnu predstavu u Kazalištu Marina Držića i izložbu Celestina Medovića, učenici petih, šestih, sedmih i osmih razreda sa svojim su razrednicima i vodičima razgledavali znamenitosti Geada. Svaki je razred imao svog vodiča, a dvije grupe učenika slušale su vođenje na talijanskom i engleskom jeziku. Učenici su posjetili gradske zidine. Katedralu, Pomorski muzej, klaustar Franjevačkog samostana, prošetali su se ulicama, trgovima, saznali o palačama i crkvama i proširili znanje o povijesti Grada.
Osim što su nešto naučili, učenici su se i dobro zabavili.
Ova akcija doprinos je i osobnoj ikulturi učenika. Ma kakav bi to grad bio da njegovi građani ne znaju o njegovoj povijesti?
Čestitamo i zahvaljujemo vodičima koji su svoje slobodno vrijeme odvojili za učenike i pokazali im ljepote ovog najljepšeg grada.
Veronika Lučić i Kristina Račić, 8.a